.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطر آنفلوانزاي مرغي در كشور ، مردم هوشيار باشند
وزير بهداشت، در حاشيه بازديد از طرح‌هاي سلامت الكترونيك بابلسر افزود: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود.
خطر آنفلوانزاي مرغي در كشور ، مردم هوشيار باشند

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: خطر آنفلوانزاي مرغي در كشور وجود دارد، مردم هوشيار باشند.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، كامران باقري لنكراني امروز در حاشيه بازديد از طرح‌هاي سلامت الكترونيك بابلسر در جمع خبرنگاران افزود: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود.
وي اظهار داشت: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود.
وي از اجراي همزمان اين طرح در استان كرمان، تهران و مازندران خبر داد و خاطر نشان كرد: طرح نظام سلامت به صورت كامل و نهايي در شهرستان بابلسر به اجرا در مي آيد.
لنكراني به روز شدن اطلاعات پزشكي و جمعيت برخوردار از خدمات بهداشتي درماني را هدف مهم اجراي اين طرح برشمرد و افزود: 175 هزار نفر از جمعيت شهرستان بابلسر تحت پوشش اين طرح قرار گرفتند.
وي با اشاره به پيگيري مصوبات دولت در بخش بهداشت و درمان خاطر نشان كرد: تاكنون 30 درصد مصوبات دولت نهايي شده و بهره برداري رسيده است.
به گفته وزير بهداشت، 50 درصد عمليات اجرايي مصوبات دولت نيز در بخش بهداشت و درمان آغاز شده و 20 درصد باقيمانده نيز در مراحل پيگيري اداري است.
وي با بيان اينكه در بخش مصوبات دولت از برنامه عقب نيستيم گفت: تمامي مصوبات با اولويت هاي بهداشت و درمان كشور پيگيري خواهد شد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.885 seconds.